بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی

Learning_Language

بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی

روش‌های نوین یادگیری زبان، دنیای آموزش انگلیسی را متحول کرده است. امروزه یوتیوب، کلاس‌های آنلاین، پادکست‌ها و فیلم‌های سینمایی، علاوه‌بر روش‌های رایجی مثل کلاس زبان به روند اصلی آموزش زبان انگلیسی تبدیل شده‌اند.  در این‌جا می‌خواهیم در کنار همه این روش‌ها، یک شیوه جدید یادگیری زبان را مرور کنیم.

اپلیکیشن‌های زبان انگلیسی جدیدترین روش یادگیری انگلیسی هستند که بر روی گوشی هوشمند شما نصب شده و همیشه در دسترس هستند و می‌توانند تداوم و سرعت یادگیری زبان انگلیسی را برای شما به میزان قابل ملاحظه ای افزایش دهند و یا در کنار سایر روشهای یادگیری، موجب سرعت بخشیدن و همچنین راحت تر شدن یادگیری زبان انگلیسی برای شما شوند.

در این مقاله به معرفی خلاصه و فشرده چند نرم افزار بین المللی برای یادگیری زبان انگلیسی می‌پردازیم. لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

MemRise

نرم افزار MemRise یکی از خلاقانه‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در بازار است؛ این اپلیکیشن بر اساس بازی طراحی‌شده است و در محیط جذاب این اپلیکیشن، زبان‌آموز در قالب یک فضانورد به سیاره‌های مختلف سفر می‌کند. در طول این سفر و با یادگیری کلمات جدید، امتیاز به دست می‌آورد و کلمات را با تلفظ صحیح یاد می‌گیرد. از طرف دیگر این اپلیکیشن بر اساس هوش مصنوعی و برنامه‌ریزی دقیق، کلمات قدیمی را در بازه‌های زمانی به زبان‌آموز نشان می‌دهد، به‌ این‌ ترتیب امکان یادگیری لغات دقیق‌تر اتفاق می‌افتد. در ضمن امکان استفاده از نسخه وب این نرم افزار نیز وجود دارد.

نسخه اندروید نسخه iOS
AnkiDroid

AnkiDroid

احتمالا نام روش لایتنر را شنده اید؟! اپلیکیشن Anki کار شما را برای حفظ لغات با روش لایتنر آسان می‌کند. البته این نرم‌افزار برای حفظ و به‌خاطرسپردن هر چیزی می‌تواند کاربردی باشد، ولی در ایران اکثراً برای یادگیری لغات زبان انگلیسی استفاده می‌شود. اپلیکیشن Anki در نسخه‌های وب، ویندوز، اندروید و آی‌اواس موجود است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود هر یک را دانلود کنید. این نرم‌افزار کاملاُ براساس روش لایتنر کار می‌کند و لغات را به‌صورت علمی به حافظه‌ی بلندمدت شما می‌برد. با جستجو در بخش shared decks میتوانید به مجموعه‌ای عظیم از کارت‌های آموزشی دست پیدا کنید

نسخه اندروید نسخه iOS

IELTS Vocabulary

اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس دارید، حتما این نرم افزار را نصب کنید! با نصب اپلیکیشن رایگان IELTS Vocabulary به این چهار مورد محتوا دسترسی خواهید داشت: واژگان مهم آزمون آیلتس، ترفندهایی برای پاسخ به سوالات، توصیه هایی برای تست نوشتاری و همچنین توصیه هایی برای تست روخوانی. مهم ترین عامل موفقیت شما در آزمون آیلتس، میزان تسلطی است که به واژگان انگلیسی دارید، و IELTS Vocabulary همانطور که از نامش پیداست روی همین موضوع تمرکز کرده است. توصیه ها و ترفندهای تست زنی زیادی نیز در این نرم افزار ارائه شده اند.

نسخه اندروید نسخه iOS

IELTS Word Power

این اپلیکیشن که توسط شرکت آموزشی مشهور British Council ساخته شده است، یک اپلیکیشن بسیار کاربردی به خصوص برای تمرین واژگان انگلیسی است. اگر می خواهید دایره لغات خود را بهبود ببخشید، توصیه می کنیم این برنامه را امتحان کنید. . این برنامه سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته دارد که آن را برای همه کاربران با هر سطحی از دانش انگلیسی مناسب می کند. تمامی قسمت های برنامه به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت در دسترس است و می توان آن را در هر جایی استفاده کرد.

نسخه اندروید وبسایت رسمی برنامه
Word Up

Word Up

Word Up می‌خواهد به اطمینان برسد که لغات از ذهن مخاطب پاک نمی‌شوند. در اپلیکیشن Word‌ up برای ثبت بهتر کلمه‌ها در ذهن شما، تمام لغات بر اساس کاربردی که دارند طبقه‌بندی شده‌اند. از دیگر ویژگی‌های این اپ روشی است که با آن لغات را به شما آموزش می‌دهد. Word Up کلمه‌ها را در قالب سکانسهایی از فیلم‌های معروف دنیا و در موقعیت‌های مختلف به شما آموزش می‌دهد. گاهی هم برای شما مجموعه‌ای از کلمات را آماده می‌کند تا میزان یادگیری شما رو بسنجد و آنقدر تکرار میکند تا کلمات ملکه ذهن شما شوند.

نسخه اندروید نسخه iOS

Quzilet

 با این اپلیکیشن در خانه زبان یاد بگیرید! اساس کار این اپ به این شکل میباشد که مطالب را به صورت فلش کارت دسته‌بندی کرده و از شما تست می‌گیرد. از قابلیت های Quizlet می توان به خواندن فلش کارت ها به 18 زبان دنیا، قابلیت استفاده آفلاین و همچنین یادگیری مسابقه ای اشاره کرد. در این روش شما تشویق خواهید شد تا در بازه زمانی مشخصی تعداد فلش کارت بیشتری را مرور کنید و رکورد خود را به صورت روزانه بهبود ببخشید. این برنامه رایگان بوده و برای سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است.

نسخه اندروید نسخه iOS
نظر شما چیست؟

برای اپلای موفق داشتن نمره زبان خوب بسیار مهم و حیاتیه!

داشتن مشاور آگاه و دلسوز در فرایند مهاجرت تحصیلی میتواند بسیار کمک کننده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو مشاوره، حتما با دوستان خود در تیم دیلی اپلای تماس بگیرید

۸۸۸۵۶۳۰۵(۰۲۱)
۸۸۸۵۶۳۴۱(۰۲۱)
۸۸۸۸۶۸۷۵(۰۲۱)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *