مشاوره آنلاین و حضوری

گروه مهاجرتی دیلی اپلای در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی مشاوره کاملاً رایگان و متناسب با نیازهای شما را ارائه می‌دهد. این حق شما است که قبل از هرگونه  پرداخت هزینه و صرف زمان، بدانید که چه کشور و دانشگاهی با شرایط شما متناسب است و بهترین انتخاب ها برای شما کدام هستند.
گروه مهاجرتی دیلی اپلای مفتخر است که در تمامی زمینه‌های مهاجرت تحصیلی مشاوره رایگان به‌ شما ارائه می‌دهد و برای دادن مشاوره به‌ شما از روش‌های مختلفی مانند مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین استفاده می‌کند تا بتواند مناسب‌ترین مشاوره‌ ممکن را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.
دیلی اپلای با بهره‎ گیری از نیروهای با تجربه و خبره در امور اخذ اقامت کشورهای خارجی، ویزا و پاسپورت، با ارائه مشاوره مهاجرت رایگان، به شما کمک خواهد کرد که تمامی مراحل شروع تحصیل و زندگی در کشور مورد نظرتان را با اطمینان و با چشمانی باز طی نمایید.
اگر شما هم در زمره افرادی قرار دارید که قبل از گرفتن تصمیم‎ های مهم، تمامی جوانب آن را بررسی نموده و بی‌گدار به آب نمی‌زنید، هدیه دیلی اپلای به شما، انتقال تمامی تجربیات اخذ پذیرش تحصیلی و اقامت در قالب مشاوره های تخصصی است.

 

مشاوره صحیح، گامی بلند به سوی موفقیت…

 

فاصله بین شکست یا موفقیت شما در حین انجام مراحل مهاجرت و همچنین ساخت زندگی بهتر در کشور جدید تنها یک قدم است که میتواند یک قدم اشتباه و یا نسنجیده باشد. نکات ریز بسیاری در فرآیند مهاجرت وجود دارد که اطلاع از همه آنها نیازمند کسب تجربه در گذر زمان است. بنابراین استفاده از تجربه دیگران در این راه میتواند بسیار کمک کننده باشد.
کشورهای مختلف شرایط متفاوتی برای پذیرش دانشجویان دارند که اغلب سخت و پیچیده هستند، علاوه بر این دائماً تغییر کرده و قوانین جدیدی به آنها اضافه می‌شود، این موارد باعث افزایش نیاز به استفاده از خدمات مشاوره حرفه‌ای برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی می‌گردد. غیر از پیچیدگی فرآیند مهاجرت، وجود راه‌های قانونی که با ریسک و خطر زیادی همراه هستند و تبلیغاتی که توسط افراد سودجو صورت می‌گیرد نیز خطراتی که در راه متقاضیان مهاجرت وجود دارد را بیشتر می‌نماید.
شما میتوانید در طول جلسات مشاوره پاسخ همه سوالات خود را در رابطه با مراحل اخذ پذیرش تحصیلی، شرایط دانشگاه ها و کشورها در زمان تحصیل و همچنین شرایط کار و اخذ اقامت بعد از تحصیل دریافت کنید.

 

شرح خدمات و تعرفه مشاوره تخصصی در دیلی اپلای:

  • پکیج مشاوره نقره ای
    بررسی دقیق رزومه و ارائه بهترین پلن های مهاجرتی برای شما و پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه مهاجرت + بررسی تخصصی و ویژه شرایط شما
    (آنلاین 199 و حضوری 299 هزارتومان)
  • پکیج مشاوره زبان
    بررسی سطح زبان انگلیسی شما و ارائه پیشنهادات و نقشه راه جهت بهبود و پیشرفت سریع جهت کسب نمره مورد نیاز در آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی
    (آنلاین 199 و حضوری 299 هزارتومان)
مدت زمان استاندارد مشاوره در طرح نقره ای بین 40 تا 60 دقیقه می‌باشد
moshavereh_online

اگر تمایل به رزرو مشاوره تخصصی دارید، میتوانید از طریق لینک زیر برای رزرو مشاوره اقدام نمایید

رزرو مشاوره آنلاین و حضوری