داستان پذیرش علیرضا

نتیجه پذیرش

علیرضا از داوطلبان خوب و با انگیزه ما در بهمن سال 1399 به موسسه ما مراجعه کرد و افتخار همراهی با پرونده خودش را به تیم تخصصی ما سپرد. بعد از جلسات مشترکی که با وی داشتیم تعداد چهار دانشگاه را به صورت مطمئن برای او جهت درخواست پذیرش انتخاب کردیم. در مورد علیرضا باید بدانید که فارغ  التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران با معدل خوب 17 بود، آیلتس 7.5 داشت و در رشته خودش کار مرتبط انجام داده بود.

نتیجه پذیرش

شروع فرایند:

مدارک مورد نیاز علیرضا را به وی اطلاع دادیم و بعد از تحویل آن ها به موسسه مدارک او جهت ترجمه به دپارتمان ترجمه واگذار شد. همچنین در مورد دانشگاه های انتخابی وی جلسات هماهنگی ای بین کارشناسان ما و خود علیرضا (به صورت آنلاین) برگزار شد و تعداد چهار دانشگاه مطرح هلند را با رنک های خوب جهانی برای وی از طریق Study Link اپلای کردیم.

مرحله دوم فرایند:

قبولی های علیرضا به نوبت و پشت سر هم می رسیدند. از دانشگاه های خوب آمستردام گرفته تا دانشگاه های عالی آیندهوون، ولی علیرضا به خاطر اینکه دانشگاه ماستریخت کورس یک ساله ارائه می داد و میتوانست در هزینه های خودش صرفه جویی کند تصمیم گرفت تا این دانشگاه را با رتبه جهانی حدود 120 انتخاب کند.

admission-letter

انتهای فرایند:

درخواست ویزای علیرضا بعد از دریافت نامه پذیرش وی توسط گروه تخصصی هلند ما سابمیت شد و در تاریخ 20 آگوست ویزای وی صادر شد تا او بتواند با خیال راحت بلیط هواپیما را به سمت خوشبختی تهیه کند.

alireza_visa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *