تحصیل در شادترین کشورهای جهان چگونه است؟

Happiness_01
تحصیل در شادترین کشور جهان چگونه است؟

«گزارش رضایت جهانی»، هر سال، به اکثر مردم جهان یادآوری می‌کند که بعضی ملت‌ها به‌طرز قابل‌توجهی از آن‌ها شادترند. وقتی سازمان ملل گزارش‌ها را منتشر می‌کند، هیچ‌کس نمی‌پرسد کدام کشور در صدر این رتبه‌بندی قرار گرفته است. بلکه می‌پرسند امسال کدام کشور اروپای شمالی در صدر قرار گرفته است. تقلید از شادترین مردمان جهان خواستی منطقی است، ولی از اصلی‌ترین پیام این گزارش دورمان می‌کند: اینکه جوامع برابر و متوازن شهروندان شادتری می‌آفریند.

انتخاب محل تحصیل در خارج از کشور می تواند یکی از هیجان انگیزترین تصمیماتی باشد که ممکن است بگیرید. فرقی نمی کند که بخواهید در اروپا تحصیل کنید، یا در هر کشور دیگری! اما اینکه در شادترین کشورهای جهان تحصیل کنید میتواند بسیار هیجان انگیز باشد

“The World Happiness Report” یا “گزارش رضایت جهانی” که توسط یکی از آژانس های سازمان ملل (UN) منتشر شده است، از داده های نظرسنجی جهانی برای گزارش چگونگی ارزیابی مردم از زندگی خود در بیش از 150 کشور در سراسر جهان استفاده کرده است. متغیرهای کلیدی که به توضیح ارزیابی های کیفیت زندگی در این تحقیق مورد استفاده قرار گرفته اند عبارتند از: سخاوت، حمایت اجتماعی، امید به زندگی، سلامت، و آزادی در انتخاب زندگی.

لیست 10 کشور شاد جهان بر اساس گزارش رضایت جهانی به همراه نام و لینک وبسایت بهترین دانشگاه هر کدام از این کشورها:

رتبه

کشور

برترین دانشگاه

فنلاند

University of Helsinki 

دانمارک

University of Copenhagen 

ایسلند

University of Iceland

سوئیس

ETH Zurich 

هلند

University of Amsterdam 

لوکزامبورگ

University of Luxembourg

سوئد

KTH Royal Institute of Technology 

نروژ

University of Oslo 

نیوزلند

University of Auckland 

10 

اتریش

University of Vienna

 

نظر شما چیست؟

مهمترین معیار شما در انتخاب یک کشور برای ادامه تحصیل و اقامت پس از آن چیست؟ در زیر این پست پاسخگوی نظرات و سوالات شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو مشاوره، با ما تماس بگیرید

88856305(021)
88856341(021)
88886875(021)

Happiness_02

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *